באמונה: שוק הנדל"ן משתנה – דורשים יותר קהילה.

You are currently viewing באמונה: שוק הנדל"ן משתנה – דורשים יותר קהילה.

לאחרונה חלה תפנית בדרישות הנדל"ן המאפיינות את העיר המרכזית תל אביב – אם עד עכשיו אנשים חיפשו שם בעיקר את החוויה של מגורים במגדל, הרי שבתקופה האחרונה, הם מחפשים יותר ויותר את הקרבה והקהילתיות.

נראה שהטרנד נפוץ בעיקר בקרב משפחות צעירות, המחפשות את הדיור היוקרתי, יחד עם האינטימיות שמתקבלת כשנוצרות קהילות קטנות ומגובשות, אך ישנן סיבות נוספות המובילות אנשים לבחור דווקא במגורים הללו. אחת הסיבות הנוספות אותה ניתן למנות היא העובדה שפרויקטים אלו מבוקשים יותר משום שמספר הדירות בהן מצומצם ומוגבל יחסית לדירות במגדלים. בנוסף, לדירה במגדל לרוב יתווספו הוצאות רבות הכוללות תשלומים על חדר כושר, אבטחה ותחזוקת הבניין.

חברת באמונה כרגע בעיצומה של בנייה של מספר פרויקטים המדגישים בדיוק את עניין הקהילתיות. פרוקט אחד כזה הוא הפרויקט בכרמי גת, שנבנה במהירות בצפון קריית גת, ומציע יחידות דיור למשפחות מהציבור הדתי-לאומי שייצרו סביבת מגורים איכותית ללא תחרות עבור הציבור. חברת באמונה מפעילה פרויקט גם בעיר בית שמש- פרויקט שערי בית שמש, המותאם לציבור החרדי. גם בפרויקט זה חברת באמונה שמה דגש גדול על תחום הקהילה, הכולל בניית תשתיות לבתי כנסת, בתי ספר וגני ילדים, וסניפי תנועות נוער.

כתיבת תגובה